Je levensverhaal

Ik hoop ook ooit gezond flink oud te worden. Niettemin vraag ik me dan wel eens af: hoe zou ik op mijn levensverhaal terugkijken. Waar zou het uit bestaan? Wat zijn de fijne herinneringen? Wat heeft mij gevormd? Wat was ik liever niet tegengekomen?

Vandaag kreeg ik een e-mailtje van een fotografe die een ‘life-event’ dat ik niet zou willen vergeten op de gevoelige plaat heeft vastgelegd. Op mijn zestiende ben ik gitaar gaan spelen, wat op een gegeven moment resulteerde in het spelen bij een aantal bandjes. Een daarvan was Solarisis, waarmee ik heb opgetreden in de Metropool in Hengelo. Knetterruige muziek en scheurende gitaren.

Enfin, fijne herinneringen:

solarisis-01

solarisis-02

solarisis-03

solarisis-04

Getagged ,

2 thoughts on “Je levensverhaal

  1. Mooi plankje die Ibanez. Humbuckers? Ben zelf meer van de single-coil. Fender met buizen jeweetwel; Ouwe shit.

  2. Metal = ****** humbucking!
    Sinds kort beschik ik ook over een Fender stratocaster. Met van die lelijke enkelspoels elementjes :D
    Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd veel minder aan gitaarspelen toekom. Geef ook toe dat ik het op het moment niet mis, maar de akoestische gitaar komt toch met enige regelmaat van de muur.

    In welke ‘stijlhoek’ kan ik je plaatsen? (m.a.w. wordt het tijd voor een Nederlands antikwak lied?)

Geef een reactie

