Lid worden van de Vereniging tegen de Kwakzalverij

Wellicht heb je het voorgaande bericht op Ars GeriatriCare gelezen waarin ik uithaalde naar o.a. de HPV vaccin-Hyve. Ik heb me eens verder verdiept in het wel en wee van dergelijke pagina\’s en ben me eerlijk gezegd een hoedje geschrokken. Het gaat alle perken te buiten; de gevaarlijke onzin spat van het scherm af, zonder enige consideratie van de ethische kanten van het verstrekken van dergelijke informatie via internet.

In Nederland hebben we echter de Vereniging tegen de Kwakzalverij, die een prima aanbod hebben voor studenten en leerling-verpleegkundigen: voor 1o euro per jaar kun je lid worden van deze vereniging die al jarenlang strijdt tegen de verschillende vormen van kwakzalverij en pseudowetenschappelijke onzin. Voor dat bedrag krijg je ook vier maal per jaar het Nederlands Tijdschrift tegen de Kwakzalverij. Een offer dat ik graag maak.

Ik heb me dus gisteren ingeschreven. Ook lid worden?  Zie: http://www.kwakzalverij.nl/Lid_worden_VtdK

Getagged ,

Geef een reactie

