De lente is er: ook Ars GeriatriCare staat in bloei

afbeelding: cuellar

De laatste weken ben ik behoorlijk veel aan de slag geweest voor m’n opleiding. Stage lopen, beroepsproducten, richtlijnen, congressen, begeleiding van stagiaire, de studievereniging S.V. Hysteria, de OpleidingsCommissie en natuurlijk zo af en toe wat vrije tijd; lekker bezig dus.

Maar ook Ars GeriatriCare heeft een aantal veranderingen ondergaan. Zo ben ik overgestapt op een ander WordPress thema (vormgeving), is er nu de mogelijkheid om in te schrijven op de AGC Nieuwsbrief (ook beheerd m.b.v. Google Docs), zit er een zoekfunctie op het blog en kwam ik erachter dat de weergave van de Archieven en Over AGC in Mozilla Firefox een zooitje was. (dit is nu gefixed) De Nieuwsbrief heb ik in het leven geroepen omdat ik vrij vaak hoor dat mensen geen gebruik maken van RSS feeds, maar wel van nieuwsbrieven. Het nieuwe WordPress thema geeft ook de mogelijkheid om de Ars GeriatriCare Hutspot RSS feed in de zijbalk weer te geven, vol interessante en/of markante berichten van diverse nieuwsfeeds.

Last but nut least: de standaard header afbeelding (helemaal bovenaan de pagina) is vervangen door een uitsnede van een schilderij dat m’n vriendin heeft gemaakt. Een koppel dat tegendraads (van rechts naar links) een vlucht maakt in een vreemd aandoende en bijzonder veelkleurige wereld. Zorgvrager & zorgverlener? Maatschappij en oudere? Wie stuurt? Wie ondersteunt? Het doek is geïnspireerd door het schilderij  ‘Over the Town’ dat Marc Chagall rond 1924 maakte.

Geniet jij ook zo van de lente?

Getagged , , ,

2 thoughts on “De lente is er: ook Ars GeriatriCare staat in bloei

  1. Annemiek schreef:

    Een mooi schilderij, ik dacht aan een moeder en kind. Je bent maar druk bezig zeg, dat je de tijd vindt om dit blog erbij te doen! Knap.
    Fijn die lente, de tijd van vernieuwing.

  2. Bram Hengeveld schreef:

    Er gaat inderdaad redelijk wat (vrije) tijd in zitten, maar ik heb er dan ook een leuke hobby aan. Ik zal de complimenten aan m’n vriendin doorgeven!

Geef een reactie

