Wat kunnen studenten met web 2.0? Congreskaartjes regelen!

Ohw YEAH!

Ondergetekende zal dinsdag 24 maart aanwezig zijn op het Zorg 2.0 Event. Gratis en voor niets dus. Waarvoor dank aan de Lucien Engelen van AcuteZorg.nl, de nieuwe kennis- en contactsite voor allen die in de Acute Zorg werkzaam zijn. (of er interesse in hebben natuurlijk) Nou ja, de enorme inspanning die het typen van enkele reacties op http://www.acutezorg.nl met zich meerbrengt is natuurlijk niet mis te verstaan, maar dan heb je wel even een kaartje dat normaliter 275 euro kost in handen. Ik ben er nog hard over aan het nadenken hoe ik op web 2.0 manier (live?) verslag kan doen van het Zorg 2.0 Event. Helaas ben ik niet in het bezit van zo’n kekke iPhone en om er nu met m’n laptop rond te gaan sjouwen lijkt me ook niet wat. Tips zijn welkom.

Helaas blijk ik de enige student te zijn die gebruik heeft gemaakt van het aanbod, wat niet anders dan ‘een beetje dom’ te noemen is van studerend Nederland. Maar goed, die zullen wel geld genoeg hebben.

Ik heb er in ieder geval zin! Even de checklist voor congresbezoek doorlopen…

Getagged

One thought on “Wat kunnen studenten met web 2.0? Congreskaartjes regelen!

  1. […] aanloop naar het congres heb ik, zoals ik eerder blogde, gepoogd om ook tijdens het congres gebruik te maken van web2.0 functionaliteit, door tijdens de […]

Geef een reactie

