Ars GeriatriCare Hutspot RSS feed (blogupdate)

Voor personen met een niet aflatende drang om informatie te verwerken en kennis op te doen is gebruik van internet een bron van mogelijkheden en valkuilen. Veel van wat ik lees op het gebied van verpleegkunde, de ouderenzorg en andere zaken komt van internet, van bronnen die ik gaandeweg mijn web 2.0 ontdekkingsreis heb ontdekt (en nog steeds blijf ontdekken). Bronnen waarvan ik denk dat ze goed en informatief juist zijn, bronnen dus waarvan ik denk dat anderen er (wellicht) ook wat aan hebben.

Een deel van die bronnen bestaat uit websites met RSS feeds, die ik bijhoud m.b.v. Newsgator en Feeddemon. Ik ontdekte dat het mogelijk is om via deze (gratis) webservice eigen RSS feeds op te zetten, die door anderen te raadplegen zijn. Omdat ik de ‘Hutspotposts‘ wat vaker voorbij wil laten komen, maar hiervoor geen bronnen wil gebruiken die al via RSS te verkrijgen zijn, biedt de gloednieuwe ‘Ars GeriatriCare Hutspost RSS feed’ een oplossing: via deze RSS feed is het voor mij mogelijk om interessante berichten ‘door te sluizen’, waardoor de ‘Hutspotpost’ zich kunnen richten op internetpagina’s die niet, of moeilijker via RSS te raadplegen zijn. Ook geeft het voor mijzelf een overzicht van wat ik zoals gelezen heb de afgelopen tijd.

Voeg de Ars GeriatriCare Hutspot RSS feed (what’s in a name?) toe aan je RSS feeds en maak het je gemakkelijk!

Geef een reactie

