M’n eerste (decubitus) certificaat!

YEAH.

Ik heb m’n eerste certificaat en twee accreditatiepunten voor het Kwaliteitsregister V&VN! Natuurlijk jammer dat ik nog geen diploma heb om daar naast te hangen, maar toch…

Enigszins verrast vond ik (na 13 uur op pad te zijn geweest voor stage) vanavond een enveloppe van E-nursing op tafel, met daarin het ‘decubitus certificaat’. Ik had enkele dagen geleden de decubitustoets op de website van E-nursing gedaan (en gehaald), waarover ik heb geblogd in deze posting (onderaan). Het resultaat:


klik op afb. voor grote weergave

klik op afb. voor grote weergave. (op het origineel staat ook je adres vermeld, maar dat heb ik natuurlijk even 'weggesoept')

 Tot vrijdag kan je nog je kennis beproeven! Even registreren en gaan met die banaan.

Getagged , ,

Geef een reactie

